Cornerstone Announces $150 Million Share Repurchase Program

SANTA MONICA, Calif. – Aug. 22, 2019 - Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ: CSOD), a global leader in cloud-based learning, talent management and talent experience software, today announced that its Board of Directors has approved a new share repurchase program under which the Company is authorized to repurchase up to $150 million of its common stock.

“This share repurchase program demonstrates our Board and management’s confidence in Cornerstone and its future,” said Adam Miller, founder and CEO, Cornerstone.

The authorized repurchases represent approximately 5% of current market capitalization. Cornerstone does not have a specific schedule or commitment for the repurchase of the shares. The timing and the amount of any repurchases will be determined by the Company based on its evaluation of market conditions and other factors.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub