Cornerstone OnDemand Management to Present at the Barclays Global Technology, Media and Telecommunications Conference

SANTA MONICA, Calif., May 21, 2013 – Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s CFO, Perry Wallack, will present at the following investor conference:

What: Barclays Global Technology, Media and Telecommunications Conference

When: Wednesday, May 22, 2013 at 1:25 p.m. ET

Where: The Crowne Plaza Times Square, New York City

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site at http://investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub