Cornerstone OnDemand to Present at the 34th Annual William Blair Growth Stock Conference

SANTA MONICA, Calif.— June 4, 2014 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s CFO, Perry Wallack, will present at the following investor conference:

• What: 34th Annual William Blair Growth Stock Conference

• When: Wednesday, June 11, 2014 at 10:40 a.m. CT

• Where: The Four Seasons Hotel, Chicago

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations website at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub