Cornerstone OnDemand to Present

at JMP Securities Technology Conference

SANTA MONICA, Calif.— February 25, 2014 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that the company’s founder and CEO, Adam Miller, will present at the following investor conference:

• What: JMP Securities Technology Conference

• When: Tuesday, March 4, 2014 at 1:30 p.m. PST

• Where: The Ritz-Carlton, San Francisco

An audio webcast of the presentation will be available on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site at investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub