Cornerstone OnDemand to Present at
Pacific Crest Global Technology Leadership Forum

SANTA MONICA, Calif. — August 5, 2016 Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), the global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that Chirag Shah, the company’s vice president of finance and strategy, will present at the following investor conference:

• What: Pacific Crest Global Technology Leadership Forum

• When: Monday, August 8, 2016 at 1 p.m. MT

• Where: The Sonnenalp Hotel in Vail, CO

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub