Cornerstone OnDemand to
Present at Upcoming
Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Nov. 11, 2016 Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based human capital management software solutions, today announced that the company's CEO, Adam Miller, will present at the following conferences:

UBS Global Technology Conference

• When: Monday, Nov. 14, 2016, at 12:30 p.m. PT

• Where: The Ritz-Carlton, San Francisco

Credit Suisse Technology, Media & Telecom Conference

• When: Tuesday, Nov. 29, 2016, at 3:30 p.m. MT

• Where: The Phoenician, Scottsdale, Ariz.

Barclays Global Technology, Media and Telecommunications Conference

• When: Thursday, Dec. 8, 2016, at 1 p.m. PT

• Where: The Palace Hotel, San Francisco

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub