Cornerstone OnDemand to Present at Upcoming Investor Conferences

SANTA MONICA, Calif. — Feb. 7, 2018 — Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based learning and human capital management software, today announced that the company’s management will present at the following investor conferences:

Goldman Sachs Technology & Internet Conference

• When: Thursday, Feb. 15, 2018, at 9:30 a.m. PT

• Where: The Palace Hotel, San Francisco, Calif.

JMP Securities Technology Conference

• When: Monday, Feb. 26, 2018, at 12:30 p.m.

• Where: The Ritz-Carlton, San Francisco, Calif.

KeyBanc Emerging Technology Summit

• When: Tuesday, Feb. 27, at 1:30 p.m. PT

• Where: Park Central, San Francisco, Calif.

An audio webcast of the presentations will be available on Cornerstone's investor relations website at investors.cornerstoneondemand.com.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub