Cornerstone OnDemand Sets Date to Announce Fourth Quarter and Fiscal Year 2014 Results

Fourth quarter and fiscal 2014 results to be released on February 11, 2015 after market close

SANTA MONICA, Calif. – January 6, 2015Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, announced today that the company’s financial results for the fourth quarter and fiscal year 2014 will be released after the market close on Wednesday, February 11, 2015. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available at investors.cornerstoneondemand.com/events.cfm. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between 7:00 p.m. PT Feb. 11 and 11:59 p.m. PT Feb. 14). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone OnDemand's investor relations website.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub