Cornertstone OnDemand Sets
Date to Announce Fourth Quarter
and Fiscal Year 2016 Results

Fourth quarter and fiscal year 2016 results to be released on Feb. 13, 2017 after market close

SANTA MONICA, Calif. — Jan. 4, 2017 Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, announced today that the company’s financial results for the fourth quarter and fiscal year 2016 will be released after the market close on Monday, Feb. 13, 2017. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 2 p.m. PT (5 p.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available on the events page of Cornerstone’s investor relations website. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between 8 p.m. PT Feb. 13 and 11:59 p.m. PT Feb. 16). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone’s investor relations website.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub