Cornerstone OnDemand Sets Date to Announce Third Quarter Results

Third quarter 2012 results to be released on November 12, 2012 after market close

SANTA MONICA, Calif. – November 5, 2012Cornerstone OnDemand (NASDAQ:CSOD), a global leader in cloud-based talent management software solutions, today announced that its financial results for the third quarter 2012 will be released after the market close on Monday, November 12, 2012. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available at http://investors.cornerstoneondemand.com/investors/news-and-events/events/default.aspx. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between 5:00 p.m. PT November 12, 2012 and 12:00 a.m. PT November 15, 2012). The replay also will be available as a webcast on Cornerstone OnDemand's investor relations Web site.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub