Cornerstone Sets Date to Announce Q3 2019 Results

SANTA MONICA, Calif. — Oct. 7, 2019 – Cornerstone OnDemand, Inc. (NASDAQ:CSOD), a global leader in the cloud-based learning, talent management and emerging talent experience market, announced today that the company’s financial results for the third quarter of 2019 will be released before the market opens on Wednesday, Nov. 6, 2019. Cornerstone will host a conference call to discuss the results at 5:30 a.m. PT (8:30 a.m. ET) on the same day.

Dial-in information for the call and a live webcast will be available on the events page of Cornerstone’s investor relations website. An audio replay will be available for three days following the conclusion of the call (between Nov. 6 and Nov. 9). The replay will also be available as a webcast on Cornerstone’s investor relations website.

Cornerstone OnDemand (NASDAQ : CSOD) aide les collaborateurs à anticiper le mode du travail de demain en développant des solutions RH pour créer un environnement de travail agile et productif pour tous. Grâce à un système alimenté par l’IA et axé sur les compétences, nous aidons les entreprises à moderniser l’expérience de formation, diffuser les contenus les plus pertinents, favoriser la mobilité des talents et leurs carrières et faire des compétences le langage universel de leur croissance. Cornerstone compte plus de 6 000 clients et 75 millions d'utilisateurs et est disponible dans 180 pays et 50 langues. Pour en savoir plus, rendez-vous sur Cornerstone OnDemand.

RecruitingLearningDevelopmentPerformanceCareersHRContent AnytimeContent Hub